Wikiplayer

marți, 19 iulie 2011

Despre bolile rosiilor


  Fiindca, se pare ca rosiile multor gradinari o iau razna, adica se manesc, m-am gindit, ca ar fi util sa va indrum spre un site pe care il consult cind am de lamurit ceva legat de asta.
  Bolile rosiilor sint foarte variate si citeodata nu se datoreaza unor agenti patogeni, ci diverselor dezechilibre minerale sau conditiilor climatice extreme.
  E bine sa stim cum arata planta de la caz la caz .
  Anul trecut frunzele plantelor mele erau rasucite toate si ma intrebam ce sa fac. Am descoperit dupa multe cautari, ca fenomenul se datora caldurii si ca nu trebuia facut nimic. M-au ajutat enorm fotografiile gasite pe net. Si in paginile recomandate sint o multime de poze edificatoare.    
  Sper sa va fie de ajutor !

  Tomato Problem Solver 

6 comentarii:

  1. multumesc pentru link, mi se pare foarte util.

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent link, desi nu am multe rosii mereu am probelme cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Great link Dani!!! Hope your tomates grow very healthy.
    hugs dear

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere, Cristina !
    Mie mi-a fost de ajutor. Si, daca gasesti, de ce sufera plantele, afli si numele bolii sau al patogenului in engleza si poti cauta pe indelete informatii mai amanuntite .

    RăspundețiȘtergere
  5. Macar daca stii ce au, Corina, poti sa gasesti o solutie. Si, daca e ceva grav, le dai de-o parte, inainte sa apuce, sa se extinda boala.

    RăspundețiȘtergere
  6. Thank you, Maria Cecilia !
    My tomatoes are doing great. We just made the first tomatoe juice for the winter - the flavour of the summer in bottles. A big hug, from me too !!!

    RăspundețiȘtergere