Wikiplayer

joi, 4 august 2016

Moonlight


Intarziate fotografiile lunii pline, din noαptea solstitiului de vara. 
Pline de dramatism. La malul marii, in Lefkada, in gradina unui hotel in care m-am simtit ca la tropice. Tot ca la tropice ma simt si acum desi azi termometrul a luat-o in jos patru liniute ... 




In greceste, luna are doua cuvinte :  
φεγγάρι ( cea stralucitoare ) si σελήνη ( cea luminoasa ). 



29 de comentarii:

  1. Buna dimineata, minunate fotografii,minunate amintiri. O zi frumoasa sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Vasile ! Amintiri proaspete :)
      O zi buna, cu spor in toate !

      Ștergere
  2. Si la noi s-a mai racit, e ideal pentru mine acum :)
    Fotografiile sunt incredibile!! De cate ori m-am chinuit si eu sa ii fac poze lunii, camera foto o am, doar eu nu stiu destul. Pozele facute noaptea sunt cele mai dificile (cel putin asa cred), si asta ofera si mai mult merit fotografului. Felicitari!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca si aici o sa fie suportabil in zilele ce vin. Vremea de acolo ne ajunge pe noi dupa cateva zile.
      E prima oara ca imi reusesc atat de bine pozele noaptea. Ma bucur ca iti plac ! A fost o seara magica, zic eu, si asta se reflecta si in fotografii :)
      O zi frumoasa si tie, Evelyn !

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa atmosfera impreuna cu acesti copaci, pentru zoom a aparut la nikon p900, daca nu gresesc. E uimitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Palmieri, bananieri si duzi, din cei cu frunza mare. Am folosit zoom-ul dupa ce am facut pozele si le-am incarcat in Picasa.

      Ștergere
  4. Superbe, si al meu sot e fascinat de luna, cum prinde cate o ocazie, cum ii face poze :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem multi cei indragostiti de ea :) Eu incerc sa imi programez si concediile in functie de luna. Anul asta n-am reusit, asa ca o sa numar stelele si poate reusesc sa pozez Calea Lactee :)

      Ștergere
  5. Ca întotdeauna fotografiile tale îmi plac foarte mult. Splendide!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow what a beautiful photo's Dani. My hands are to much shaking to take photographs in the dark. I have a tripod but I never use it.
    Have a wonderful day.
    xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sometimes I manage to take such photos at night :) Thank you, dear Marijke !

      Ștergere
  7. noaptea lunii pline este zbuciumată - cred că de aceea erai cu aparatul de fotografiat ! fotografiile sunt minunate ! chiar sunt deosebite imaginile ! felicitări !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era prima zi de vara petrecuta la mare si am stat mereu cu aparatul la indemana :) Nu facusem poze de multisor si eram entuziasmata.

      Ștergere
  8. ai surprins niste imagi splendide!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Baietii se uitau la meci, inca nu se incheiase faza grupelor la Euro, si asta mi-a permis sa ma plimb in voie in gradina si sa fotografiez luna.

      Ștergere
  9. Chiar că sunt pline de dramatism, am simţit instinctiv acest lucru de la prima fotografie ! O zi frumoasă Dani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lipseste sunetul marii, ca sa fie scena perfecta :) Merci, Geta !
      Seara placuta si o zi buna maine !

      Ștergere
  10. Ai reușit să surprinzi cu măiestrie ambele luni (cea strălucitoare și cea luminoasă) :) Bine ai revenit, Dani!

    RăspundețiȘtergere
  11. De acord cu restul cititorilor tai: pozele sunt tare reusite! Ce poetic suna: cea luminoasa si cea stralucitoare! Se vede ca denumirile au fost date de oameni legati strans de natura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai romantic corp ceresc :) Ar trebui sa asculti cantecele populare grecesti care se refera la luna :)

      Ștergere
    2. Mi-ar place sa ti le talmacesc :)

      Ștergere