Wikiplayer

miercuri, 28 martie 2018

Verde cu pisica neagra


De ieri  :




14 comentarii:

  1. Adica asta este chiar ceva ce te face sa devi gelos! LOL
    Sa ai smochinul "la scara" ... Noi mai suntem înca la faza de branduse si zambile.😅
    Nice kitty! Meow! 😹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Smochinul e " maidanez ", ca sa zic asa :) Avem unul in strada la casa parinteasca a sotului, dar face fructe mai tarziu.
      Meow ! :)

      Ștergere
  2. I can see that the figs have tiny fruit and their kitten is certainly watching. Greetings and kisses.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Just some photos from yesterday walk :) Thank you, Gigo ! Buziaki !

      Ștergere
  3. Esti o fericita cu asa priveliste...in Romania avem zapada colorata cu praf din Siberia.Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe munte mai e zapada si la noi, dar pe malul marii smochinii au deja fructe. Sper sa vina si in Romania primavara cat de curand. Anul asta s-a lasat mult asteptata ...
      Toate cele bune, Gina !

      Ștergere
  4. Smochinii mei încă sunt îmbrăcaţi de iarnă. Mă bucur că nu i-am dezbrăcat în zilele calde şi păcălitoare dinainte de viscol. În prima zi cu sooare îi eliberez şi eu.
    Pisica e minunată! Are un nume?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pisica si smochinii sunt fara stapan :) Sunt imagini de pe stradutele oraselului in care lucrez.
      Soiul asta de smochin e salbatic, nu face fructe mari si da frunze precoce. Dar cum eu am o mare slabiciune pentru smochini, nu pot trece pe langa ei fara sa-i pozez, mai ales acum, primavara.

      Ștergere
    2. Ma bucur, ca smochinii tai au fost norocosi si au scapat de degeraturi. Sper sa te indulceasca cu fructe anul asta.

      Ștergere
    3. Mulţumesc. Anul ăsta chiar am pretenţii de la ei. :)

      Ștergere
  5. Pisica, precum pisica, dar smochineleeee :) am si eu doua din doua serii, nu's daca se vor coace vreodata :D Draga Dani, sa aveti Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca le astepti :) Si iti tin pumnii sa le vezi coapte !
      Sarbatori Fericite, draga Elisa !

      Ștergere
  6. Smochinele sunt deja verzi? Păi când a apucat să înflorească? Cu așa schimbări ciudate de climă, nici nu mai știm rostul lucrurilor. Anul acesta s-au dat toate peste cap.
    Numai bine și o Duminica Floriilor cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fructul smochinei e chiar floarea :) Sunt unele soiuri salbatice ce formeaza fructe deodata cu frunzele.
      O saptamana buna, Alex ! Sarbatori Fericite !

      Ștergere